Forza Horizon 5 Formula Drift Pack
This add-on includes 8 new Formula Drift cars for you to collect, drive, and customize in Forza Horizon 5. Included with Forza Horizon 5 Premium Edition digital bundles, as well as the Forza Horizon 5 Premium Add-Ons Bundle and the Forza Horizon 5 Car Pass.