Formula Legends : Raw Power Pack
Step back into racing history with the Raw Power Car Pack for Formula Legends! This DLC adds three incredible new cars to your garage, each inspired by iconic eras of motorsport: The Jorsey – A sleek, early-90s contender known for its elegant lines and breakthrough design. The Superbows – A daring late-70s experiment that pushed the limits of engineering with its radical, ground-hugging style. The Betaborneo – A modern challenger from the 2020s, blending sharp aerodynamics with cutting-edge performance.