Fire & Smoke Skin Pack
Indulge in the smoky ashes of apocalyptic doom with the Fire & Smoke DLC pack. Containing two scorching weapon skins, usable on all in-game guns, it’s time to light up your enemies’ lives with the burning gift of flame. Requires Sniper Ghost Warrior Contracts 2 base game.