FFXV WINDOWS EDITION 4K Resolution Pack
This pack allows you to enjoy FINAL FANTASY XV WINDOWS EDITION in high resolution. Experience the world of FINAL FANTASY XV as you have never seen it before, with even more beautiful movie scenes and meticulously drawn characters and backgrounds. How to Apply the FFXV WINDOWS EDITION 4K Resolution Pack: 1) Select "OPTIONS" from the title. 2) Select "Graphics" from the Options menu. 3) Set your graphical preset to "High" or "Highest." You can also apply the pack by setting your graphical preset to "Custom," then selecting "Assets" and toggling the use of high-quality assets on. The pack can also be applied from the Pause menu, but you must return to the title to reflect the changes. Check the system requirements and recommended specs before downloading. See the official home page for details.