Fennec Fox is Hungry (Xbox One)
Fennec Fox is Hungry is the 7th installment of the Is Hungry series! Follow the journey of a glutonous fennec fox searching for food on a desert area full of ruins and traps. Use your ability to dig to enter inside hidden areas where food might be located.