Fable III Five Star Dog Potion
Teaching your dog to be a better fighter, treasure hunter and trick performer can be hard laborious work. So why not cheat and bypass all that fancy book-learning by giving him a swig of this potion? He will immediately maximise all his abilities. To use it press up on the D-Pad while facing your furry little friend. This item will be added to your gift queue in the Sanctuary, and will be available when it's unlocked in the storyline.