Fable III Dog Breed Set
Transform your faithful dog into a poodle, doberman or alsatian with this amazing set of potions. Just let your dog have a sip when he's lying in his basket in the Sanctuary. This item will be added to your gift queue in the Sanctuary, and will be available when it's unlocked in the storyline.