Eventide Bundle
Enter the world of Slavic legends! Unravel all the secrets in a magical park, inhabited by ancient creatures, and save its citizens from the scheming demon Boruta. Continue the adventure in the domain of the notorious and sinister sorcerer, Tvardovsky. Use your wits along with help from famous characters, including the outlaw Yanosik, to find and save your kidnapped niece, before it's too late!