Escape Room Ultimate Duo
This bundle includes two escape room games: *Pyramids and Aliens: Escape Room *Mystic Academy: Escape Room PYRAMIDS AND ALIENS: ESCAPE ROOM Embark on an archaeological adventure inside an ancient pyramid to find your missing mentor. As an intrepid explorer, solve puzzles, investigate clues, and unravel the pyramid's secrets. Spoiler: it was not built by humans! MYSTIC ACADEMY: ESCAPE ROOM Today is the day of your final exam to become a wizard. Within this enchanting escape room, you'll navigate a wizardry school, unravel puzzles, master new spells, and put your magical skills to the ultimate test. The question remains: Will you emerge triumphant?