Escape Room Six Games Pack
This bundle includes six escape room games: *Pyramids and Aliens: Escape Room *Mystic Academy: Escape Room *Palindrome Syndrome: Escape Room *Tested on Humans: Escape Room *Between Time: Escape Room *Regular Factory: Escape Room PYRAMIDS AND ALIENS: ESCAPE ROOM Embark on an archaeological adventure inside an ancient pyramid to find your missing mentor. As an intrepid explorer, solve puzzles, investigate clues, and unravel the pyramid's secrets. Spoiler: it was not built by humans! MYSTIC ACADEMY: ESCAPE ROOM Today is the day of your final exam to become a wizard. Within this enchanting escape room, you'll navigate a wizardry school, unravel puzzles, master new spells, and put your magical skills to the ultimate test. The question remains: Will you emerge triumphant? PALINDROME SYNDROME: ESCAPE ROOM You wake up in a spaceship with no memories. In this escape room with a sci-fi setting you will have to investigate your past solving different puzzles. Will you escape? TESTED ON HUMANS: ESCAPE ROOM You are the test subject. In this dark environment escape room, you have to solve various puzzles to escape from the research center where you are trapped. Will you escape? BETWEEN TIME: ESCAPE ROOM You are going to steal a time machine. In this escape room, you must travel through time, explore mysterious places and solve puzzles to obtain untold treasures. Will you come back alive? REGULAR FACTORY: ESCAPE ROOM You don't work in a regular assembly line. In this escape room, you will investigate what is really being manufactured in a secret factory, explore mysterious places and solve puzzles. Will you discover the truth?