Emergency Crew
An earthquake occurred in Coastland! The Emergency Crew by Stephen Shepard immediately went to rescue people. Starting its mission from the coast, the group quickly moved to the city center, where buildings collapsed because of the earthquake and victims remained under the rubble. Having evacuated the city, the heroes understand that the size of the disaster exceeds all expectations – forests are burning, a volcano is in eruption. To save all people from the danger zone is now their duty! Embark on a heroic rescue mission! Enthralling disaster relief missions wait for you in a breathtaking casual Emergency Crew strategy. A huge variety of different missions, 40 levels, an in-depth story about a team of heroes of our time and places where only real rescuers can stay – this is waiting for you right now! Save people, rebuild the ruined city, fight the marauders who have come and establish the necessary resources wisely. Remember - time is valuable! - Natural disasters - earthquakes, floodings, fires, volcano eruption. - Thoughtful plot, colorful comics and characters, each with its own mood! - Team of professionals: rescuers, firefighters, paramedics, police officers! Functional controls and understandable instructions will help you easily understand the basics of the game. "Emergency Crew" - save people from disaster! - Unique special equipment: emergency vehicles, boats and helicopters. - Production chains capable of producing the highly advanced resources! - A number of various tasks. - 40 unique levels. - 4 locations of the rescue operation: Coastland city, suburban forests, canyons and volcano! - Over 20 hours of exciting gameplay for any age. - Pleasant theme-based music.