Elite Soldier Skin Pack
Look what I just found! A set of state-of-the-art military gear! Your friends would kill for it… but YOU are the one with the assault rifle! This DLC contains: -headgear (military helmet and mask). -a weapon (assault rifle). -a pet (drone). These items provide different bonuses for your character. Weapons can be upgraded. The DLC items will be available in your private trunk located in Kovac's bunker.