Electronic Super Joy
Electronic Super Joy is a challenging platformer featuring a pulse pounding soundtrack by EDM superstar, EnV! Run, jump, fly and smash your way through 50+ unique levels, featuring low-gravity, world rotation, giant monsters & swarming missile attacks! The Evil Groove-Wizard rules the world with an iron fist. Can you defeat the Groove-Wizard and end his Tyranny? Are you a hero or a goat? Also included are 2 Bonus Content levels, 5 Xbox-exclusive levels, and the Micro-Hell DLC expansion! Ooh la la!