Duck Souls+
Duck Souls+ is a fast-paced, action platformer about a little duck with an incredible skill to dash and a mission, find all the eggs to save his species. Duck Souls+ is set in a cute and deadly fantasy world, where many traps will rip your wings off your body while you struggle to grasp the frail, fragile egg. Run, jump and dash through a colourful and treacherous environment to save everyone and become a hero, if you can. Features: * Play 100 hand-crafted brutal levels filled with deadly traps * Jump over spikes, climb walls, and avoid death * Challenge your platforming skills with hardcore difficulty * Survive over 20 different types of deadly traps * Collect 20 different hats and customize your duck!