Drunken Fist
Beat ‘em up action meets drunken physics for a lawless good time! Street fights have never been funnier! Drunken Fist is a physics-based brawler that never takes itself too seriously. Take the role of a drunk guy as he looks for food and collects booze across 7 challenging stages. Along the way, you’ll cross paths with jocks, hipsters, punks and a motley bunch of other enemy types, each with their own unique combat styles. Hilariously simulating the feel of a drunken fight in dynamic 3D physics, the blows fly past, you constantly fall down and behave ridiculously. Will our inebriated hero ever get home?