DRIFTCE - Toyota DLC Bundle
With the Toyota DLC Bundle, you access three licensed Toyota cars among the most iconic and beloved ones for drifting. Expand your drift cars set by adding the legendary Toyota Supra MK4, the Toyota Chaser JZX100 and the Toyota Supra MK5 to your fleet. These cars are a great base for modifications of all kinds: bring them to your garage and thanks to the unique customization features, you can give more power to your cars and make them shine at their best. Enjoy sliding around the track and smelling burning rubber. Take your ride, show off your drifting skills and leave rivals in the dust! Toyota Supra MK4 Produced between 1992 and 2003, the Supra came with a 3-litre 2JZ engine that produced 280 horsepower and 431 Nm and was capable of absurd power if built properly. Toyota Chaser JZX 100 Produced from 1996 to 2001, it is a midsize car powered by a great 1JZ engine with a single turbocharger and rear-wheel drive. Toyota Supra MK5 The 70’s legend returns in a modern form. The first units rolled out of the factory in 2019 with a 3-liter, 6-cylinder B58 engine producing 340HP and 500Nm. Like the previous model, the fifth-generation Supra is a great base for modifications of all kinds.