DREDGE: Complete Edition
DREDGE is a critically acclaimed single-player fishing adventure with a sinister undercurrent. Captain your fishing trawler to explore a collection of remote isles, and their surrounding depths, to see what lies below. Sell your catch to the locals and complete quests to learn more about each area’s troubled past. Outfit your boat with better equipment to trawl deep-sea trenches and navigate to far-off lands, but keep an eye on the time. You might not like what finds you in the dark... DREDGE: Complete Edition Includes: DREDGE Sell your catch, upgrade your boat, and dredge the depths for long-buried secrets. Explore a mysterious archipelago and discover why some things are best left forgotten. The Iron Rig The Iron Rig introduces a new constructible town to your DREDGE adventure. Uncover ancient disturbances and craft advanced equipment, items and gadgets with the help of new acquaintances. Progress always comes at a price. The Pale Reach Take your DREDGE adventure into unchartered territory. Explore icy waters that hide more than just fish, sell your discoveries, enhance your boat, and unravel a bitter betrayal, dredging up long-buried mysteries from this frozen land. Blackstone Key The mysterious workshop on Blackstone Isle is locked tight. Inside are otherworldly creations, products of cruel machinations by the previous occupants. Now they lie idle and abandoned. With this key you can put them to some use.