DPS IDLE 2
DPS IDLE 2 is a card-based idle game where you kill monsters. Monsters give you money, which you can use to open chests. Each chest contains its own deck of cards! A wide variety of cards and decks. Cards can be upgraded in various ways. Decks come in different archetypes: Clique, Earth, Ice, Sun, and more! Powerful Guilds It's not just cards that matter – choosing the right Guild can have a significant impact on the game. Guilds become stronger with each game. Choose from a wide variety of guilds to support your deck's archetype. Earn a reward for each guild rank. Reach Gold, and the reward will stay with you forever! Heroes Hire the heroes that best suit your playstyle. Choosing the right hero and guild will propel you forward. Unlock hero slots to build a team of heroes! A Versatile Game Besides acquiring cards and killing monsters, the game offers a variety of secondary activities, such as magic, alchemy, the forge, quests, resource mining, and much more.