Double Dimensions - Skin Bundle
Bring the far reaches of the multiverse to your roster with the Double Dimensions Skin Bundle, featuring two of the most fearsome alternate reality versions of Earth’s greatest heroes. Step into the boots of a darker destiny or a weathered survivor with these fan-favorite skins based on two of the most twisted dimensions in the Invincible multiverse. This Bundle includes: Invincible - Movincihawk Skin + 4 Color Variants Recreate the most dramatic moments of the Invincible War with this faithful depiction of the ruthless Mark Grayson Variant that wouldn’t even spare his own family. Atom Eve - Eve #646 Skin + 4 Color Variants In a world where everything went wrong, Eve stayed strong. Don the hoodie and shave off the red when you suit up with the battle-hardened look based on Atom Eve from the 646 dimension.