Docked - Premium Terminal Tractor Pack
The Premium Terminal Tractor comes with a modernized design, a unique multi-color skin with a stylish pattern, and custom enter/exit animations. This upgraded workhorse is built to stand out. Its forced diesel engine (7.15L, 230 hp) provides quicker acceleration and improved braking for smoother, more powerful workflow.