Docked - Contraband
Port Wake is one step away from achieving International Port status but a contraband scandal threatens everything. Restore the port's reputation in the final DLC by mastering the new Forklift, inspecting cargo with an X-ray scanner and uncovering illegal goods before they leave the docks. Take on 12 new jobs and 1 story mission and prove Port Wake is ready to join the world's busiest ports.