DOA5LR Ultimate Hayate Content
Includes the following 3 costumes for Hayate: ・Halloween 2013 ・Halloween 2014 ・Christmas *You must have the latest update installed before using these costumes. *Be careful not to re-purchase costumes you already own from DOA5U.