DOA5LR Alluring Mandarin Dress Set
Beautiful collection of mandarin dresses for the characters of DOA5LR! A set of 17 costumes for 17 characters. This set contains costumes for the following characters: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka and Naotora Ii. *You must have the latest update installed in order to use this content. *You must purchase the necessary characters before using this content.