DMC5SE - 100,000 Red Orbs
Red Orbs can be used in Devil May Cry 5 Special Edition to acquire new skills and power up your characters, as well as letting you go back into battle after you lose. Note: Purchased Red Orbs are saved to your save data, and so will be unrecoverable if you delete your save data. The maximum number of Red Orbs you can have is 99,999,999, and additional orbs above this number will not be added. These orbs will not count towards your records, and will not be reflected if you are playing Bloody Palace. Compatible only with Devil May Cry 5 Special Edition.