Dinobreak
The crises of the past return in DINOBREAK as dinosaurs overwhelm a metropolitan city on a fateful night in 1999. Band together with survivors across the city to uncover the origins of the onslaught, and find a path to safety. DINOBREAK looks, sounds and plays like a '90s-era survival horror game. Cheesy acting, extreme gore, exhilarating action, and resource management await as you fight through hordes of dinosaurs to escape alive. Take one last trip to the world of survival horror in this one-of-a-kind adventure.