DIMENSIONS 2
DIMENSIONS 2 is the culmination of years of development by a single creator: the definitive conclusion of a story that has evolved across multiple dimensions. As a direct sequel, it continues the narrative… and also brings together DIMENSIONS and DIMENSIONS: The Catalyst, now fully integrated and remastered into a single experience. The entire journey has been rebuilt and elevated: new mechanics, visual improvements, and a redesigned progression system that redefines how each dimension is experienced. DIMENSIONS is an experimental saga where each universe breaks the rules: mechanics change, visual styles evolve, and every dimension feels like a different game within a unified vision. More than a sequel, DIMENSIONS 2 is the definitive edition of the entire saga.