Dig Dug Skin
Transform all your PAC-MAN courses into complete Dig Dug Adventures! Dig Dug tries it PAC-MAN style with the Pookas, but beware that infamous monster that will surely make an appearance as well... Dig it your way and enjoy the specially arranged version of the original Dig Dug music. This add-on includes characters, visuals, and BGM from the hit '80s arcade game Dig Dug!Add-on included in the All You Can Eat Add-on Pack and Edition.