Devil Summoner Ultimate Bundle
Purchase a bundle of paid additional content of "RAIDOU Remastered: The Mystery of the Soulless Army" at a discount. The Devil Summoner Ultimate Bundle includes the following: - DLC Content - Kuzunoha Village Trainings (Grant access to trials with experience, in-game currency, and stat increase rewards) - DLC Content - Demons of the Aril Rift (Grants access to battles with Special Book rewards) - DLC Content - Guest Demons Pack (Grants access to popular demons from the Shin Megami Tensei series) - DLC Content - Skill Book Pack (Forbidden books that grant special abilites) - DLC Content - Survival Pack (Grants items that help for Battle) *For more information on each DLC item, please refer to their individual listings. *Please be careful not to repurchase the same items from the separately sold content. *This bundle does not include any free additional content. You will need to download it separately.