Devil Engine: Complete Edition
Story A last ditch effort to destroy what was once to be our savior. A final mission to eliminate a disastrous future. A single ship against Earth’s entire military. The Andraste is the only hope to defeat...the Devil Engine. Gameplay Devil Engine is a high octane, classic styled side scrolling shoot-em-up heavily influenced by the best in the genre from the 32-bit era, featuring a variety of incredible locations, hand drawn pixel art, and a blood-pumping soundtrack that brings the dark future to life.