DETECTIVE - The Motel
Grab a pencil and paper to write down what you need because no one is going to help you. You play the role of a detective who has been assigned a case. When you arrive at the crime scene, you find a hotel with several rooms. At that moment you will have to discover what has happened, but it will not be easy. The evidence is not visible, the residents have secrets and they do not want anyone to know them. You will also find some puzzles that will test your determination and your ability as a detective. To solve the case, you will need to answer these questions: You will have to be very attentive to your surroundings to find all the possible evidence, it will not be easy, but if you are a good detective you will find the truth that is hidden behind the walls of each of the rooms in "The Motel".