Destiny - Level 40 Warlock Pack
This consumable pack contains a Level 40 boost for one Warlock, a Subclass Boost, and Telemetries. This one-time boost will be available at the Postmaster and can be consumed through the inventory menu. This item is nonrefundable. Requires full version of Destiny to use.