Demons Are Coming!
Play as a fearless knight armed with both a trusty blade and a shiny blaster in this fast, funny, and action-packed roguelite shooter. Dash, dodge, and parry through waves of mischievous demons as you protect your once-holy homeland from chaos. Find powerful upgrades, combine crazy weapon mods, and discover your own way to fight! Every run is different new arenas, new enemies, and new surprises. Whether you’re blasting solo or teaming up with a friend, it’s time to show those demons who’s boss!