Deluxe Content
Doom & Destiny Worlds: Deluxe Content features 5 unique BLUEPRINTS to craft classy headgears and an armor (use the Anvil and the Spinning Wheel to craft them). This DLC is a way to show us your love and support for the Doom & Destiny series! All the nerds at Heartbit Interactive and even the Flying Spaghetti Monster itself thanks you from the bottom of their heart..bits. Happy gaming.