Deep Rock Galactic - Relic Raider Pack
Time to join the Relic Raiders: Deep Rock Galactic’s daring division of combat archaeologists. If antiquities turn up at a dig site, it’s the Raiders who get sent in to catalog, appraise and extract the goods. They’re a bit old school, sure – but so is their line of work. Whoever said “It belongs in a museum!” clearly didn’t know how much this stuff sells for. This DLC includes the following: - ‘Relic Raider’ Armor Framework for all four classes - One ‘Relic Raider’ headgear for each class (usable by all) - The ‘Relic Raider’ Armor Paintjob for all armor sets - The ‘Relic Raider’ Weapon Paintjob - The ‘Relic Raider’ Pickaxe Framework - The ‘Relic Raider’ Pickaxe Paintjob - The ‘Relic Raider’ Bosco Framework - The ‘Relic Raider’ Bosco Paintjob Please note that this DLC is purely cosmetic, and will not affect your performance or progression in any way. You might get some compliments on your outfit, though.