Debris: Xbox One Edition
An atmospheric first-person narrative adventure set in a surreal seascape locked between ice and rock. Following an incident, you and a friend must find power, defeat strange and deadly creatures, and decipher what mysterious forces are attempting to prevent your escape. Escape together or die alone.