Dawn Till Dusk Bundle
Fight with dawn's light flashing from blade and barrel as you drive back the denizens of darkness! The Dawn Till Dusk Bundle contains the Sunlit Sepulchre Clothing Bundle, the Sunlit Sepulchre Weapon Bundle, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.