DARQ Ultimate Edition
Meet Lloyd - a boy whose lucid dream quickly turns into a lucid nightmare that he cannot wake up from, hard as he may try. Help him navigate the twisted dream world and explore the deepest, darkest corners of his mind in search of a way to rouse from his sleep. Manipulate physics, solve mind-bending puzzles, and stealth past nightmarish creatures, all to the tune of the enchanting soundtrack by Azrieli-Prize-winner Wlad Marhulets and the oppressive, eerie soundscapes created by Bjørn Jacobsen of Hitman fame. Will you decipher the true meaning of Lloyd’s dreams? The Ultimate Edition includes: 1) DARQ: Original Game 2) The Tower DLC: Lloyd gets pulled back into the dream world only to find himself in a Tower filled with many new mysteries, puzzles, and creepy creatures. 3) The Crypt DLC: The loop of nightmares rages on. This time Lloyd explores a nightmarish crypt filled with more puzzles, dark secrets and new mechanics. 4) Graphic novel "Dream Journal"