Dark Knight Pack
Experience the heart-pounding chase scene from the iconic film complete with cool vehicles and explosive action. Play as the legendary Dark Knight and Commissioner Gordon, as well as the Joker and his goons as they chase down Harvey Dent’s police escort. Bane and Catwoman from the third film are also playable.