Damsels & Dragons
SOMEONE ELSE WILL DO IT... After defeating the bad guy, you realized that your actions left the three world of Halargian in total disarray... You should keep working to fix everything, but you're too lazy... And beside, you already did so much for these worlds! LET'S PLAY GOD! Gather forbidden knowledges and summon a group of real heroes to do your job! What could go wrong? Right?