Crossout – Electric beetle
— Unique armoured car: “Electric beetle”; — New weapon of epic rarity: crossbow “Acari”; — New rolling-based movement part: “Atom” (4 pcs.); — Cabin: “Quantum” — Character portrait: “Atypus”; — 1500 in-game coins. — Early access to new structural parts; — Maximum number of parts increased to 50. There was always plenty of work at the Copperhead stadium. Fortunately, Arbiter Petrolium never skimped on rewards, and the battles in the arena constantly supplied Atypus with parts. This was what allowed him to regularly upgrade and modernize his armoured vehicle. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 50. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Unique portraits provide an excellent opportunity to stand out among the survivors. Paint cans are a way to make your armored car different from the pack. Coins — is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches.