Crossout – Catalina
— Armoured car: “Beauty”; — New epic cabin: “Catalina”; — New module: signal jammer “Daze”; — Character portrait: “Jonathan”; — Paint can: “Lipstick”; — Early access to new structural parts; — Maximum number of parts increased to 40; — 1500 in-game coins. It’s amazing what love does to people. But even more amazing is what it does to cars. A few weeks in the garage and no one could laugh at Jones’ armoured car anymore. The effort he put into repairing Catalina has greatly transformed it. Now it has become not only his “faithful companion” but also his “reliable protector”. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 40. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Unique portraits are a great opportunity to stand out among the survivors. Paint cans are a way to make your armoured car different from the pack. Coins — is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches. Attention! When buying multiple packs, the acquired coins stack!