Criss Cross
Each character’s lines are fully dubbed in Japanese. Does liking someone really make you happy? I disagree. We might just enjoy the feeling of liking someone. I live in a serene and peaceful little village. There are no wars, and everything here is very pleasant, just like heaven or a utopia. In this perfect world, we meet and get to know each other. People's emotions constantly intersect. Why exactly do we live? And why were we born here? If we do whatever it takes to get everything we need, is this really our way of winning? I'm confused amidst a whirlpool of shifting emotions… This is how these crisscrossed stories have developed.