Creature Slaughterdome
Enter the Creature Slaughter Dome and face off against the toughest monsters in all of Pandora. Your efforts will not be in vain. Gain experience and gear to bring back into the main game. Endure the battle, and you will receive numerous rewards, including Moxxi’s Rocket Launcher.