Crazy Strike Bowling EX
Join Aiden, Mr. Jenkins and a host of other cute, fun-filled characters in Crazy Strike Bowling EX, a wacky bowling game fit for the whole family! Get a strike in new and distant bowling lands from the exotic forests of the Amazon to the pyramids of Egypt!, battle your friends in exhibition or battle mode, or dodge obstacles in challenge mode! Go crazy and use your character's special move to knock those bowling pins into oblivion while unlocking secret worlds and costumes! With level-ups, Crazy Strike Bowling EX is a strike for all ages!