Cowboys (Windows)
Saddle up for a supernatural wild west adventure! Choose to play as Roland or Robin and investigate a mysterious desert mansion. Master 8-directional shooting as you battle outlaws and beasts through treacherous levels. Discover powerful weapon upgrades, but be warned - death means losing them all! Unravel a dark secret through story-driven cutscenes and face off against challenging bosses in this thrilling 2D side-scrolling shooter.