Colosseum Pack
The Colosseum Pack contains two new maps and two new skins for Gladiator Mode. In Henge, defend an ancient forest shrine from a horde of invaders. In Ascension, fight from the burning embers of Hades' lair up to the lavish surface world. Plus, customize your Gladiator Mode character with Commodus and Centurion skins.