Citizen Sleeper: Helion Collection
The Helion Collection brings together the award-winning Citizen Sleeper, a gripping adventure inspired by the flexibility and freedom of TTRPGs, which has you living the life of an escaped worker as you attempt to survive on a lawless space station and its sequel, Citizen Sleeper 2: Starward Vector, a dice-driven RPG where you get a ship, find a crew, and take on contracts while you navigate across the Starward Belt. ABOUT CITIZEN SLEEPER Roleplaying in the ruins of interplanetary capitalism. Live the life of an escaped worker, washed-up on a lawless station at the edge of an interstellar society. Inspired by the flexibility and freedom of TTRPGs, explore the station, choose your friends, escape your past and change your future. ABOUT CITIZEN SLEEPER 2: STARWARD VECTOR A dice-driven RPG, in a human and heartfelt sci-fi world. You are an escaped android, with a malfunctioning body, a price on your head and no memory of your past. Get a ship, find a crew, and take on contracts while you navigate across the Starward Belt.