Cities: Skylines - Content Creator Pack: Train Stations
Train Stations features 12 stations and 4 hubs, created by BadPeanut. Whether your city would benefit from an elevated or below-ground station, there are new mass transit options to meet your needs, featuring several stylish train and metro stations, so your citizens can efficiently get where they need to go. Modern transport network Enhance your network with modern-looking stations that match Sunset Harbor and Mass Transit expansions perfectly.