Castle Walker
Castle Walker is a retro-style classical action platformer, where you play as a young mage who must fight with hordes of monsters and defeat the ancient evil. You and other adventurers were invited to conquer the Castle on a Hill. Fight bosses, gain new abilities and defeat ancient evil.