CAC : GUN.SMOKE
Play Gun.Smoke! You can also play the trial versions of "Side Arms", "Legendary Wings", and "Trojan". ※ "Capcom Arcade Cabinet" is required to play. Please purchase after downloading "Capcom Arcade Cabinet". "1985-I Pack" and "All in 1 Pack" both include this content. Please be careful to not make double purchases.